Acca Kappa White Moss Shaving Foam 200ml/6.7oz
- A rich, moisturizing shaving foam formulated to gently soften facial hair & hydrate skin
- Develops a creamy, emollient-rich foam texture infused with macadamia oil to nourish & condition before shaving
- Contains shea butter at natural origin to soothe & protect sensitive skin during the shave
- Incorporates olive oil from botanical sources to moisturize & enhance skin suppleness throughout use
- Includes cocoa butter to help soften skin texture & support smooth razor glide
- Uses delicate plant-derived surfactants, free from SLS/SLES, parabens & petrolates, to cleanse & whisk without irritation
- Originates from Italy with formulation tailored for sensitive or delicate skin types
- Made in Italy
- Prodotti genuini al 100% garantiti
- SPEDIZIONE GRATUITA per posta raccomandata.
Gli ordini vengono spediti tramite posta raccomandata. A causa della situazione attuale, la consegna richiede circa 10-21 giorni lavorativi (esclusi i fine settimana). - Offriamo una garanzia di soddisfazione di 30 giorni. In caso di problemi con i prodotti, inviaci una mail e ti forniremo una soluzione, garantita.
| Codice a barre / UPC/UPC | 8008230809013 |
|---|---|
| Categoria | Skincare |
| Marca | Acca Kappa |
| Linea di prodotto | White Moss |
| Taglia | 200ml/6.7oz |
Utilizziamo PayPal per elaborare i pagamenti in modo sicuro. Se non hai un account PayPal puoi invece utilizzare la tua carta.
Il tuo acquisto è protetto dalla protezione acquirente PayPal. Se non ricevi i prodotti, puoi richiedere il rimborso.
Non ci sono ancora recensioni.


























